vineri, 16 aprilie 2010

Un ideal de feminitate

LotusGirl-01

Pentru realizarea acestui desen am folosit un banal pix si un creion roz. EA este idealul meu de feminitate: tanara, frumoasa, suava, cu pielea de un alb luminos si parul negru strălucind in lumina lunii(luna fiind unul dintre simbolurile femitatii). Ea este fata pe care am întâlnit-o de atâtea ori in visele mele, fata aceea inaltuta si subțirica cu parul lung si negru, pielea alba si ochii albaștrii care prefera sa îmbrace in haine in culori deschise, mai ales in alb sau roz. Pe la 15-16 ani o visam foarte des si in unele dintre visele mele o chema Simona. Am realizat acest desen ieri cu gândul la ea, fata de o frumusețe ireala pe care doar in vise am întâlnit-o. Si acum parca o vad, suava si frumoasa precum florile albe de cireș, cu o cununa de flori albe si stele in parul ei negru ca noaptea si as vrea sa fiu langa ea in apa cristalina printre florile de nufăr si sa simt sărutul ei ca o ploaie de vara intr-un desert.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails