sâmbătă, 6 martie 2010

Un moment de tandrețe



Am realizat acest desen ieri, când simțeam nevoia sa strâng pe cineva in brațe. Acesta este doar unul dintre miile de desene pe care le-am realizat in momentele mele de singurătate din ultimii zece ani. Singurătatea m-a împiedicat sa fiu un om obișnuit, fericit cu ceea ce are, dar m-a transformat intr-o artista. La fel ca si Pygmalion nu pot avea o viața normala dar spre deosebire de ceilalți care sunt fericiți ca oameni obișnuiți si nu isi doresc mai mult eu prin arta mea îmi construiesc mereu propria Galatee, acea ființa pe care nu voi putea niciodată sa o ating, acel ideal la care nu voi ajunge niciodată, acea himera de care sunt atât de îndrăgostita

Un comentariu:

Universe and life - Imagination image spunea...

Tocmai de aceea trebuie sa, sincronizezi tendinta intelectuala, cu dorinta sufleteasca. Nu te "autoflagela" singura...

Related Posts with Thumbnails