duminică, 7 aprilie 2013

Un desen plin de emotie si un vis de iubire

In aceasta dimineata am visat ca langa mine in pat era o superba femeie bruneta cu ochii albastrii si eram atat de fericita in bratele ei. Am visat ca ma tinea in brate si ne sarutam, iar atingerile ei pareau atat de reale incat nu as fi crezut ca e doar un vis. Desi as fi vrut sa raman mereu in bratele ei pana la urma am plecat de langa ea dupa care m-am trezit iar singura si trista in lumina cenusie a unei dimineti mohorate si cu gandul la femeia din visul meu am facut desenul de mai sus. E ciudat cum imi revin in minte si mai ales in vise anumite lucruri la care nici macar nu am mai indraznit sa ma gandesc de atata amar de vreme, cum scot ele capul din adancul subconstientului desi in viata mea de zi cu am cu totul alte prioritati si am ajuns sa nu mai am timp sa ma mai gandesc la ele. Privind acest desen incarcat de emotie stau si ma gandesc cine o fi femeia care ma insoteste in majoritatea vislor mele. Oare ea existe undeva in lumea asta mare sau este doar un produs al mintii mele?

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails