duminică, 14 aprilie 2013

O plimbare prin Herastrau

Pavilionul expozitional B din Herastrau
Ieri si azi am fost prin Herastrau si am trecut pe Aleea Artistilor, unde sunt pavilioanele A si B si am gasit cele doua sali de expozitie in aceeasi stare in care erau si data trecuta, inchise si cu peretii goi.
Azi am observat ceva: Daca ccomparati cele doua imagini veti vedea ca in a doua, facuta cu ceva timp in urma pe Pavilionul B scrie mare, cu rosu, EXPOZITIE DE PICTURA in timp ce in prima imagine nu mai scrie nimic. Textul a disparut de pe peretele salii de expozitie ceea ce este un semn ca urmea schimbarea destinatiei salii. Se pare ca cei de la ALPAB vor sa o scoata la licitatie si sa o inchirieze sau chiar sa o vanda dupa care cine stie ce mafiot de om de afaceri va pune laba pe ele schimbandu-le destinatia, asa cum s-a intamplat cu multe alte spatii care au fost transformate in cazinouri sau baruri. Dupa atatia ani in care cele doua constructii au gazduit expozitii de pictura, fiind construite in acest scop si nu pentru altceva acum se pregateste instrainarea lor si scoaterea lor din circuitul cultural alm Bucurestiului.
In pavilionul expozitional A din Herastrau a ramas doar expoflora

Ieri am vorbit cu mai multi oameni care se uitau mirati si nu intelegeau de ce nu mai sunt picturi expuse acolo. Erau si ei nemultumiti de inchiderea salilor de expozitie.
Am observat ca si cartile de pe Aleea Cartii au disparut si sunt probleme si cu bicicletele I love Vello care stau si ruginesc pentru ca nu se mai ocupa nimeni de inchirierea lor. Azi am mai observat si ca tot personalul din parc a fost schimbat. Toti paznicii pe care ii cunosteam eu si femeile care se ocupau de plantele de la expoflora au disparut si erau cu totul alti oameni angajati in locul lor. In ultimul timp nimic nu mai merge in parcul Herastrau, mai ales cand e vorba de cultura. Cinematograful de la Byblos e in paragina, galeriile de arta sunt inchise si nici pe Aleea Cartii nu mai sunt carti.
Oare cine are interesul sa scoata cultura din Herastrau?

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails