miercuri, 14 decembrie 2011

Niște picturi pe care le-am făcut ieri folosind doar cafea

Prietenie adevarata pictura facuta cu cafea - Close friends coffee painting Prietenie adevarata si calda picttura facuta cu cafea - Close friends coffee painting Si daca Chipul ei padurea de langa lac pictura facuta cu cafea Chipuri si expresii pictura facuta cu cafea - Faces coffee painting

Acestea sunt niște picturi pe care le-am făcut ieri folosind doar cafea si niște coli de bloc de desen. Din păcate hârtia nu absoarbe bine cafeaua si pentru ca in a doua pictura abia se vedeau cele doua chipuri am imbunatatit tabloul azi folosind ciocolata neagra. Cea mai buna hartie pentru a picta cu cafea pe ea este hârtia pentru acuarela. Am facut aceste tablouri foarte repede jucandu-ma cu cafeaua care imi ramasese nebăuta de doua zile si lăsând mana sa mearga libera pe coala de hârtie

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails