sâmbătă, 18 decembrie 2010

Femeie între stele şi stea între femei



"Femeie între stele şi stea între femei"asa zicea Eminescu in poezia "Din valurile vremii". Si eu de 10 ani o vad in toate, o vad printre stele, o vad in toata natura ca pe o zeita a universului meu mental. Parca vad imaginea ei printre stele, asa cum o vedea si Eminescu, mai stralucitoare decat orice stea si daca ar fi reala as plasa-o in centrul universului meu. Asa cum zicea si poeta Sappho stelele si luna palesc cand apare chipul ei.
Acesta este un desen pe care l-am realizat ieri folosind un pix albastru si un marker galben fosforescent(culoare pe care din pacate scanerul nu o percepe si nici in fotografia de mai sus nu a iesit ata de luminoasa cum este in realitate) iar mai jos este o pictura foarte asemanatoare pe care am realizat-o acum 10 ani.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails