miercuri, 4 ianuarie 2012

Cimitirul cu ciori

Cimitirul cu ciori

Intr-o zi m-am dus la cimitir unde este înmormântata o ruda si am văzut acolo foarte multe ciori flămânde si m-am gândit la o poveste horror cu un cimitir plin de ciori lihnite de foame si foarte agresive care ar manca si carne de om. Deși corbul este folosit ca semn al morții existând chiar credința ca acesta ar lua sufletele morților eu am ales cioara pentru ca e la fel de neagra, face si ea parte din familia corvidelor si o întâlnim in toate cimitirele.

In povestioara mea si in desenul de mai sus care o ilustrează ciorile se aduna in grupuri in cimitire si in alte locuri si ataca. Ele mananca cadavre si câteodată ucid si oameni pentru a manca din carnea lor fiind in stare sa manance pe oricine de viu si isi baga ciocul in multe genți căutând de mâncare. După ce au ucis un om rătăcit prin cimitir doua dintre ciorile mele mananca din carnea lui in timp ce alte doua caută de mâncare intr-o geanta, una sta pe o cruce fiind atenta sa nu vina alți oameni sa vadă scena si inca una sta pe o alta cruce ținând in cioc o poșeta eleganta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asta e aluzie la tigani, sau ce?
Oricum ciorile sunt inteligente si adaptabile. Eu tin la pasarile-ciori.

Related Posts with Thumbnails